Klantenservice

Betalen

Home > Klantenservice > Betalen

Betalen

Hieronder tref je een overzicht aan van de veelgestelde vragen omtrent ‘Betalen’.

Veelgestelde vragen

Bij Profibike.nl betaal je online of in de winkel.

Online

Online bestellingen betaal je altijd vooraf met:

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa of Mastercard)
  • Spray Pay
  • In3 termijnen
  • Santander
  • Bancontact
  • Profibike.nl cadeaukaarten
  • Per bank overschrijven

 

In de winkel

In de winkel betaal je met:

  • je pinpas
  • creditcard (Visa of Mastercard)
  • contant geld
  • Apple Pay
  • Profibike.nl cadeaukaarten

 

Je kunt je bezorging niet aan de deur betalen.

Nee, je kan niet betalen met Klarna of Riverty. Je kunt je betaling wel uitstellen door met je creditcard te betalen. De afschrijving gebeurt namelijk op een later moment.

Ja, in onze winkels kan je contant betalen.

Zodra we je bestelling hebben ontvangen, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Profibike account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je je orderbevestiging binnen krijgt. Hierbij ontvang je de factuur in de bijlage.

Soms belandt de mail in je spambox. Zit ‘ie daar niet in? Dan is de mail vertraagd óf je betaling is mislukt. Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven of dat er een gereserveerd bedrag op je creditcard staat.

  • Is er geld van je rekening af? Door drukte kan het soms zo zijn dat de bevestiging later wordt verzonden. We willen je vragen 1 uur te wachten. Heb je hierna nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is je bestelling mislukt en kun je ‘m opnieuw plaatsen. Je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk 2 bestellingen ontvangt. Bestellingen zonder succesvolle betalingen versturen we niet.

Andere vraag?

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar info@profibike.nl en wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!